Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 19:11 - Писмо за едно момиче ,от едно момче.
Автор: hara73 Категория: Тя и той   
Прочетен: 5192 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 10.11.2008 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Срещнах го това лято .Одавна бях престанала да го търся. Кого ли ?Как кого?  Този който търси всяко момиче . Досещате се нали.Знам Вие сте досетливи ,естествено че е той, Негово Величество Принца от приказките с белия кон.Това което търсим ,винаги само идва при нас, в момента в който ,просто сме забравили за него. Моя принц се появи . Е не беше на бял кон ,нито беше красавец ,но беше много готин. Е не беше и добричък,по скоро от типа лошо момче с тенденций към подобряване .Малко арогантен, с малко повече от доза надменост и още толкова самонадеяност. Той беше просто истински и реален не идеален . Почуствах от първия момент,че това е той ,този който ме омагьосва ,този който съм чакала,този за когото съм мечтала и който ме превлича ,половината от нецялостното ми  аз.Изпепеляваше ме с поглед и с думи .Допадаше ми ,приемах го точно такъв какъвто е и не исках да го променям. Но естествено имаше едно голамо  НО.  Но го срещах ,късно .Аз ,знаех какво искам и той го знаеше ,но просто не можеше да ми го даде.Аз не можех да правя ,компромиси със себе си и затова любовта ни си остана ,истинска ,чиста непорочна и платонична.Понякога ,търсим измислени поводи за да се чуем или да напишем ,някое и друго писмо ,за да се убедим ,че не е било само сън ,че сме реалини и без да искаме се нараняваме с емоций чувства или недоизказани думи .Просто думи в писмо,или емоций и чувсва облечени в думи.,които изпипеляват.......Ето ги

          Здравей ,мило момиче.

Ти си онова момиче ,за което се сещам когато стане дума за изключения.Ти си онова момиче,което се промъква в стаята ми докато спя, сяда на стол далече от леглото ми и започва да ме кори , за постъпките ми през деня.
За мръсния ми език, за грубото поведение с куриера ,за арогантното ми държание по телефона . Ти си онова момиче,което сънувам. Гола ,възбуждаща ,нежна и много страстнна ,но много претеснителна ,праволинейна и недостъпнна . Ти си онова момиче,което всеки мъж иска за себе си ,но всеки се страхува да доближи.
Ти си от онези ,добри момичета ,които майките харесвати винаги биха искали за партия на техните скъпи момченца.
Момченцата обаче,обичат да разглобяват и чупят любимите си играчки ,за да видят,  как стават нещата .Дали всичко е истинско и вярно .Момченцата обичат ,да знаят-защо?
Накои  момченца стигат и по - далече и искат ли искат......
                                                       Едно  Момче   

Изтрих всички ,телефони изтрих всички писма ,изгорих всички мостове към това момче ,опитах се да изтрия от сърцето си всичко ,но не успях...Просто не можах ,да изтрия белега останал в сърцето и в душата ми и това писмо...



Тагове:   момиче,   момче,   писмо,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Някои неща остават до живот, Хара. . ...
08.11.2008 19:50
Някои неща остават до живот, Хара....
цитирай
2. hara73 - много си прав
08.11.2008 19:51
за хубаво или за лошо е точно така ,но невъзможното си остава невъзможно и сигурно за това е съвършенно....
цитирай
3. lubara - Наведе ме към едни мисли ...
02.12.2008 18:19
Тъй като си по писмата , прочети от блога ми "Тази толкова стара история " .
Поздрави !
цитирай
4. анонимен - mom4e
11.01.2011 09:17
mili cvqtko mnogo te obi4am
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 635135
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031